Monday, June 22, 2009

adeyy !!!

xde kene mngena dgan nak masuk balik Unimap..

nie pasal sebln lepas.. ( adey .. !!! )
sshnyer nk lupe kat die.. kisah die macam ni... ( citer betol taw.. xtipu !!! )

bangun2 jer.. muka nie yg first nampak.. ( mimpi ke ?? atau mmg aku dah kronik.. adeyy !!!)
smbung tido balik mimpi dia pula tuee.. buka mata .. kuar bilik jap.. nampak die senyum macam nie..
pastue aku masuk bilik balik dgan tersengih2.. cpat2 cun2 kan diri balik..
pastue die masuk pula bilik.. senyum lagi ..
dia say 'hi...'.. aku pown snyum balik.. aku tanya dia.. muka dia macam nie..
fening dia melayan soklan aku...( adeyyy ...!!!) .. dia tanya.. aku buat lawak.. dia gelak2..
lastly dia pown kate " tak pe la.. kalau awak xde pape da.. ptg nie awak dah leh discharged.. "
adey .. !! baru sekajap aku nak feeling2 .. nape la muka doktor zaf nie macam RAFFI AHMAD..
adeyyy !!!!

4 comments:

meSsy-MesSA said...

weih.. dah2.. gila bayang.. Dr Zaf aku punya!! hik3

Unknown said...

mana boley..
aku dah cop awl 2 da.. !!
hahhaahha.. !!!
(marah tunang dia nnt)

Anonymous said...

giler ko...doktor blur yg menaikkan darah org gk yg ko puja..isyy..nasib arr jgn la dia jdk adik ipar org. sorang blur sorang sewel..huru hara hidup gua lahhhhh!!!! doktor zaf yg blur giler...camner ntah bleh jdk doktor!!!

Farah Diyana said...

eg...aku rase mcm nk bg ko body glove je lps bce blog entry yg ni
haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...