Friday, October 21, 2011

ANDA PERNAH RASA TAK ??

ANDA PERNAH RASA TAK ??
ramai orang dikeliling anda.. ada kawan.. ada teman.. tapi anda tetap rasa macam keseorangan ..

ANDA PERNAH RASA TAK ??
 anda memikirkan tentang keselesaan, keutamaan dan kesenangan orang lain tapi orang lain tak memikirkan tentang anda..

ANDA PERNAH RASA TAK ??
anda cuma diperlukan bila anda memang diperlukan.. 

ANDA PERNAH RASA TAK ??
anda berdiri dan jalan-jalan keliling orang.. tapi tak ada orang yang tanya " kau buat apa ?"

ANDA PERNAH RASA TAK ??
anda berkongsi apa sahaja dari orang lain.. tapi orang lain tak nak berkongsi dengan anda..

ANDA PERNAH RASA TAK ??
bila anda datang secara tiba-tiba dekat orang-orang lain yang sedang berbisik.. dan tiba-tiba orang-orang lain tu terus senyap bila nampak anda...

ANDA PERNAH RASA TAK ??
anda ada kawan tapi kawan anda tak anggap anda macam kawan..



ANDA PERNAH RASA SEMUA TU TAK ??
macam anda tak dihargai,tak disukai,tak diperlukan,tak diendahkan..
kalau anda ada rasa.. ALHAMDULILLAH.. 
anda masih ada perasaan..

ANDA PERNAH RASA SEMUA TU TAK ??
macam pernah anda buat orang lain rasa macam tu..
kalau ada.. ALHAMDULILLAH..
anda masih ada perasaan..




mode : sudah lama berkecil hati


4 comments:

Umar said...

sabar jelah....adat berkawan....mcm tuhlah...susah nak cari kawan sejati...yg penting, belajar dgn baik dan tenang....jika ade kawan yg mengambil berat ttg kita...baik, jgn pulak kita pinggirkan krn dia tidak memenuhi ciri2 kwn yg kita suke dr segi fizikal etc....

easy said...

tu la kan puan.. dah nama manusia kan.. huhuu..

trima kasih :)

Akinari said...

Saya juga pernah rasa mcm tu. Malah sekarang ni pun saya sedang rasa mcm tak diendahkan oleh seseorang yg mengaku kata saya org penting dlm hidupnya. Kata penting, tapi mcm tak endah je... keliru sgt saya... sedih...

Akinari said...

Apa yg cik lakukan ek bila terasa mcm ni? Saya smpai jd stres... keliru. Kata sayang, tp mcm tak diendahkan je... apa bleh dibuat utk atasinya? Mungkin ada yg akan kata, buat tak tahu je... cakap mmg mudah, tp tak senang nak lakukannya.. apa ye cik alien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...