Monday, May 24, 2010

alien pun pandai lukis tau..

masa tengah pungah file2 drawing lama aku tiba2 aku jumpa balik drawing2 nie -->

labu sayung senget masa tingkatan 2

kakak aku selalu cakap kalau
 aku lukis perempuan
mesti nampak macam pondan je..
agak2 kalau aku lukis pondan ada rupa perempuan tak ??
dulu aku sebut gan-damn..
tapi orang lain sebut gan-dam
lukisan untuk test seni masa tingkatan 5.
masa ni sangat gila kat amri yahyah  & bambang pamungkas..
adik aku suka kat elie aboy (hahahaha.. jahat punya kakak).
selangor vs perlis
(macam dah tahu2 je nak kena campak
 kat perlis bila da abis sekolah)
lukis 'kacak2'
lastly kena conteng pula..

paling 'fail' kalau lukis bab tayar tue.. aish....
macam lempeng je..
.
.
.
.
.
.
dan aku jumpa nie
makhluk asing versi hakimi
bakat budak 6 tahun jangan dihalang
walaupun habis kertas dan lukisan makcik nya kena conteng..
(-.-")

3 comments:

Zala Wajik said...

hahah terbaik!

Aidi Rahimi Ibrahim said...

salam,..teruskan melukih.. tak cukup kertas, cakap jer..;-)

easy said...

zala : hahahaha... baeeekkk punyaaa..

aidi : wslm... hehehe... ley support kertas ke ?? ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...