Tuesday, September 21, 2010

mari la datang beraya rumah saya kalau berani..

anda berani nak datang beraya kat rumah saya tak ??
kalau rumah saya tiba-tiba jadi macam ni
.
.
.
*kerusi atas kerusi..
nah.. !! duduk la kalau berani..
tapi kalau tertonggeng kat belakang sila bangun sendiri.
.
.
.
*kalau nak masuk rumah aku,
pastikan tahu cara-cara berenang yang betul ya..
walaupun air naik cuma paras betis je..
.
.
.
*tak berkarpet atau bertikar..
lau nak pijak karpet, korang panjat sendiri la atas kerusi..



ini kejadian semasa hari raya ke-4..
nasib baik tak masuk dalam rumah..
kalau tak mesti aku yang lemas dulu..

wooo.. bocor rahsia tak reti berenang...

4 comments:

cik goyos said...

alahai, dasyat nyer

diyana said...

Gile ar umah ko banjir tem raye ka?

easy said...

cik goyos : huhuhu.. dasyyyyyyyyaaatt..
bunyi je dasyat..

diyana : e'eh.. ade blog.. ngeee..
xbanjir terok ar.. sket2 je..

diyana said...

blog ke-2 yg lame tu udah dilupuskan haha

eg nak wet raye..!!!! ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...