Sunday, December 26, 2010

it's our cutie sweet pie junior

let me tell you a story about 
my best girlfriend's group when i'm at school last time.
FRENS
stand up Fatin Ros Eg Nazuha Syazwani

(ganjal semacam pula cakap omputeh ni.)


dari sekolah rendah lagi kitaorang dah rapat da.

gelak-gelak.
lukis mural.
kawad kaki.
pergi cuci mata .
menyanyi .
gaduh dengan group perempuan lain .
dan nama-nama kitaorang yang selalu kena tulis dalam toilet .

( oo.. rindunya zaman tu.. )

*saya.fatin.nazuha.syazwani.ros
di bukit jalil
koir sukan sea 2002

*hari sukan sekolah 2003


.
.
.
.
dan bila masa pun berlalu dengan pantas nya
salah seorang dari kami pun kahwin
check out the last year entry

fatin kamalia jamaluddin



dan sekarang kami dah ada FRENS junior


ini dia..
fatin junior


NUR QALEESYA IRDINA BT MOHD HAFIY
.
.
oo.. comelnya..
dan selepas ini nak kumpulkan pula
Ros junior
Nazuha junior
Syazwani junior

Eg junior ??
(terdiam seketika)


dan oleh kerana tak dapat balik subang
hanya mampu duduk depan laptop
buka facebook
dan 
tengok gambar je

*she smilling is it ??

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
tahniah untuk noraliza dan fakhursy juga..
dah selamat bertunang dah mereka ni.. 
kawan-kawan masa sekolah juga.
semoga berbahagia








giliran saya ??
ok.
dah habis waktu untuk menaip.
happy your day
(lari tak mahu jawab soalan)

2 comments:

Leez LoOr ;p said...

cute giler bb fatin!!! kene g tengok gak ni ^_^ Owh~ mekacih eg, doakan saye kawen cepat2 ye ;p hehe~

easy said...

kan.. sangat adorable kan..
waaah.. ^_^ tengokkan utk sy ya..


i wish you will get the same happiness too,liza.. amin.
pasni ade liza+ayie junior pula..
;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...