Friday, May 27, 2011

Hadiah Terbaik Untuk Lelaki.

kalau tiap kali hari lahir atau pun hadiah untuk hantaran..
perempuan mesti kasi barang-barang macam ni kat lelaki..








semua ni macam dah terlalu biasa sangat nak bagi dekat lelaki.. 
sampai lelaki ni dah boleh agak nak dapat apa masa hari lahir diaorang..


jadi,
apa kata kalau belikan barang ni pula sebagai hadiah untuk lelaki


1. STOKIN BOLA
kauorang beli la banyak-banyak macam ni..
senang lelaki tu nak pilih mana satu yang nak pakai nanti.



2. KAIN PELIKAT


ha !! yang ni memang kena bagi..
berdasarkan pengalaman aku..
tak semua lelaki tahu nak pakai kain pelikat..
betul tak, wahai lelaki... ?

masa kakak aku baru kahwin..
ayah aku hulur kat abang ipar aku kain pelikat.. 
abang ipar aku tersengih-sengih je..
rupa-rupanya dia tak reti dan tak pernah pakai kain pelikat..
bila duduk pun terkial-kial betul kan kain..

tapi jangan tak tahu..
ada juga main bola pakai kain pelikat..





fesyen baru sekarang ni




3. DEODORANT

ha ! ni bukan untuk perli..
tapi dari beli perfume..
baik beli deodorant kan..

nak lagi mujarab..
beli je ni..
bedak hibka..
orang dulu-dulu pakai bedak ni je..
pasal deodorant tak wujud lagi.




4. KOLEKSI PANADOL

kebanyakan lelaki memang tak suka pergi klinik..
kalau pergi pun, cuma kerana nak minta MC je..

kalau makan ubat.. memang payah..
belikan je koleksi panadol ni..
tanda amek berat..
hehehe...

dan jangan lupa belikan sekali
kool fever 

dan
air cap badak !



5. BORANG INSURAN



kalau insuran kereta, 
lelaki ni memang sanggup cari yang paling terbaik..
kena bayar lebih pun tak apa..
janji kereta selamat..
tapi kalau insuran diri..
tak ada nya nak cari yang paling okay..
harapkan insuran dari tempat kerja je..

apa kata kauorang download borang-borang insuran ni..
atau pun pergi cari pamplet insuran ni dan 
balut elok-elok..
kasi sebagai hadiah..




6. POSTER KEMPEN KESIHATAN
yang ni sangat sesuai kalau nak beri dekat lelaki yang selalu hisap rokok..
kalau boleh cari yang banner 5 kaki tu..
gantung besar-besar depan rumah dia..
surprise katakan



7. RIM KERETA
eh ! jangan risau..
bukan beli rim yang baru..
tapi pergi la kat bengkel kereta mana-mana..
cari rim yang dah bengkok-bengkok tu..
kalau boleh yang baru lepas accident

bukan untuk perli..
sebagai tanda 
" jangan bawa kereta laju-laju ya,bang "




8. KOPI
kopi ni pun sangat bagus kalau nak jadikan sebagai hadiah..
terutama kalau yang suka berjaga sampai pukul 3-4 pagi
semata-mata tengok bola..




9. BUKU AGAMA
ha !! beli je 5-6 buah buku agama.. 
1 kotak pun tak apa..


tapi ramai yang kata buku ni paling sesuai untuk lelaki..





10. TAFSIR AL-QURAN &
 SEJADAH

ni sebagai tanda semoga dia bersedia nak jadi ketua keluarga.. 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------.

p/s : kepada lelaki.. 
jangan marah ye,bang..
:) 

nanti birthday saya.. 
saya nak ni..



Honda Mugen
hehehehe..


















----------------------------------------------
be happy, smiley. 
:) 

5 comments:

gogo said...

nice updated la ezy... go suke post wak neh!!!! ngeh3.... good n fresh idea!!~~~ =D

fara ayu said...

aku ske bab buku aku terima nikahnya... sesuai tu utk present nt nih...=D

easy said...

gogo : heeee... tq ;)

ayu : :) sesuai buat hantaran.. heee

HaNa Hani said...

haha...lawak2
bleh la pasneyh bagi bekalan ubt kat laki
memg pemalas nakg klinik!

SRenungan said...

no 4 dan 6 x patut bagi..hehehe
kecik hati orng2 laki..
SEBAGAI RENUNGAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...