Sunday, January 11, 2009

DENDANGAN MEREKA MASIH BERALUN

Pusing2 di mid valley sabtu lepas. Berhenti di speedy video. Dengan hanya tujuan berjalan2 melepaskan keboringan hujung2 minggu membuat kan aku membazir sejumlah nilai mata wang malaysia yang agak besar ( tak lebih 50 pun ) semata-mata membeli dvd yang aku cari2 dalam tempoh 2 bulan ni.

10 YEARS OF WESTLIFE LIFE AT CROKE PARK STADIUM.

Gila punya mahal. Tapi addicted plus excited punya pasal aku beli juga.

Walaupun aku tahu next2 month boleh download kat internet jer.

Whatever la. I’ve already got it.

Singing with them again. !! yeah !!!

10 years ?

and 10 years for me juga as one of their followers and their hard fan.

1998. first time tengok mat saleh2 ni kat ntv7. time ada video2 klip banyak2.

Masa tu top gila lagu swear it again.

Dan aku dengan excited dan terujanya suruh kakak2 aku dengar.

Shane.mark.bryan.nicky.kian. 5 – 1 = 4.

Walaupun yang tinggal hanya empat , tapi aku still support westlife ni.

Muncul ungu ke ,estranged or another boyband yang lain.Tapi westlife still no 1.

Zaman kanak2 jahiliyah dulu for sure la kekurangan duit nak beli cd.

Cd pun aku tak familiar mana. Yang ada pada aku pada masa tu hanya lah walkman yang dah 3rd hand ( sampai kat 4th hand a.k.a adik aku terus jahanam ) dan juga earphone rm 3 made by pasar malam. Pantang hujung tahun , berbekalkan duit2 raya , terbang rm 19.90 semata-mata beli kaset westlife.edicted gila aku time tu.kalau dengar tu, diulang2 sampai lah bunyi kaset tu ala-ala nak meletup.suara shane pun dah senget2.malam2 nak study.westlife jadi peneman.tengah2 tension westlife yang aku pasang sampai nak pekak telinga.(termasuk time mak aku tengah membebel2 ) .tu belum lagi dengan koleksi2 gambar2 dan magazine2 pasal westife.termasuk juga majalah2 kakak aku yang jadi mangsa keadaan.dan paling aku ingat,time westlife datang malaysia,hampa gila hati aku bila takde siapa nak bawa pergi konsert westlife yang.makan hati je tengok2 gambar2 fans yang pergi jumpa dorang nie.masa tu terus dah set dalam otak kalau aku dah besar sikit ( sikit je ) kalau westlife datang lagi buat konsert aku nak pergi juga.tak kira berapa harga tiket. ( gila time tu punya makan hati.).makin makan hati bila ada artis perempuan yang baya2 aku ( entah berapa umur dia , aku main hentam jer ) berduet dengan westlife untuk lagu I have the dream. Makan hati gila tengok video clip lagu tu (asyik makan hati je aku ni ).

Dalam westlife ni aku paling suka , minat , gila dekat shane filan. Gila punya minat sampai bila dia kahwin, habis wife dia yang tak bersalah kena kutuk dengan aku. Sampai sekarang shane still my most favourite singer. Walaupun dia dah makin tua, aku still admirer dia. ( paling suka tengok mata dia )…. ( dah tak tahu nak tulis apa lagi da. Hilang idea tengok westlife nyanyi swear it again ~ really love that song )

Sadly dorang nak break kejap untuk 2009. 2010 baru dorang nak continue balik.

Huhuhuhu..

Overall ,

Simple songs. Nice music. Great voices. definitely amazing.

Everlasting memory.

Conclusion : I LOVE WESTLIFE !!!!!!!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...