Monday, March 23, 2009

entah...

kadang2 ada perkara yang kita tak faham pasal hati ..
orang kata apa yang hati kita cakap itu yang betul..
tapi bila fikiran cuba terangkan apa yang hati kita cakap
benda tu jadi sebaliknya...
tak faham ??
cuba korang bayang kan korang berada dalam situasi yang mengelirukan.
korang tak pasti satu benda tu betul atau tak.
tapi hati korang selalu cakap benda tu betul.
selalu cakap benda tu memang terjadi.
tapi sampai satu tahap bila korang nak dapatkan kepastian apa sebenarnya yang berlaku tiba2 benda yang sebaliknya yang muncul...
tak faham ??
faham2 kan lah....

mungkin betul orang itu cakap..
"ada perkara yang kita nak dalam hidup ni yang kita tak boleh tafsir guna hati dan fikiran"
mungkin juga betul orang itu cakap..
"tak semestinya apa yang kita nak berlaku dalam hidup ini akan berlaku.. "

tapi mungkin juga aku yang salah menafsir apa yang hati aku cakap..

2 comments:

faizmutalib said...

hidup enjoy jee. kau plan pas tuh redah! tgk lar ada rezeki ke tak.

easy said...

insyaAllah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...