Sunday, March 15, 2009

KESIMPULANNYA IALAH : ……………..

4 bulan = 72 hari (tolak cuti tak termasuk 2 hari tak datang pasal mc yang bukan disengajakan ) =1208 jam
= 96480 minit
= 5788800 saat
= ∞ PENGALAMAN.

Satu soalan yang ORANG ITU tanya: Berbaloikah 57888000 saat dihabiskan kat situ??
Yay!!!! persamaan di atas adalah jawapan dari aku…
Tak payah jawab banyak2…

Orang itu mengeluh : “ buang masa aku jer .. “
Orang itu mengadu : “ bodoh betul aku tolak offer tu dulu .. “
Orang itu meratap : “ apa lah nasib aku .. bilalah nak habis ?? aku dah tak sanggup da....“
Dan orang2 yang lain itu pun mengeluh,mengadu,meratap benda yang sama…

Dan aku...
= )
= D
= P
Speechless... no words can describe my feeling...
Betul!!! aku tak tipu.. !!! jujur..!! Ikhlas!!!
Tak de perkataan…
Cuma yang pasti: aku tak menyesal….
Memang tak pernah langsung ada istilah menyesal atau tak puas hati.
invaluable experiences.



“….hiduplah pada hari ini seolah-olah anda tak hidup untuk esok hari...
hari ini adalah milik anda.. “
orang itu kata lagi.bukan aku yang cakap.



~ apa yg berlaku kat ‘dia’ dulu buat aku lagi bertambah menghargai hidup…
It’s not easy being myself now… ~

2 comments:

Silence |n Here said...

aku kenal aduan itu aduan siapa!!!

easy said...

heheheh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...