Sunday, March 15, 2009

.orang2 itu di perodua.

bila last day aku dengan budak2 rumah masa kat unimap dulu,aku post entry pasal dorang..
bila aku last day dengan cousemate aku, aku post entry pasal dorang juga..
so, sekarang ni aku nak post entry ni pasal orang2 yang kat keliling aku di perodua..

1. manager a.k.a bos besar untuk casting ; en salimi
- judgement aku dari appearance : lelaki yang berkarisma..
-judgement aku bila dah tahu perangai : no comment.
(sebenarnya tak pernah buat kerja dengan dia pun)
2.assistant manager @ bos kecik no.1 ; en amry
- sangat caring..soalan favourite dia " ezy, awak okey ?? "..
3.assistant manager @ bos kecik no.2 : en hani ros
-meja dia = tempat lepak @ pusat pengumpulan budak2 trainee
4.assistant manager @ bos kecik no.3 : en.ahmad salehuddin
- tak nak komen lebih2.. buka entry nie.. dan entry nie juga..
5.assistant manager @ bos kecik no.4 : en rosdan ( a.k.a babat)
- judgement aku dari appearance : comel nya dia... (hik3)
- " ezy..!! ezy cosmetic ..!! " dia suka panggil aku macam tu..
6.engineer @ supervisor aku : pn rosdalina (a.k.a kak dud )
-ok la.. ( tak nak komen banyak2 nanti tolak markah .. hik3. !!)
7.engineer : en shahril
-larangan pertama : jangan ber'encik' dengan dia..
-sangat sempoi.sangat membantu.sangat ok.sangat best.(..nasib baik dia dah kahwin..)
8.engineer :en akmal
-paling senyap dalam office..keluar makan awal pun senyap2 jer..
-overall : ok lahh..
9.staff lain =
~ jamaluddin : budak trainee kata dia ni 'bapak aku'..nampak garang tapi biasa je dia ni..
kaki mancing.kalau buat kerja dengan dia pun enjoy je walaupun memenatkan.
~nizam : kawan kamceng shahril.ajak makan laju jer.game druglord : dia punya skor
paling tinggi.
~normazelinda : nak kupon makan cari dia.nak slip gaji cari dia. nak apa2 je cari dia.
meja dia = kaunter pertanyaan.pusat stationery.
10.team leader,supervisor,orang QI,operator2,penjaga stor,cleaner,yang lain2..
-sangat best dengan dorang2 nie.
11.staff2 perodua lain
~en fadzly (a.k.a lobo) = si pemecah hening..
~mr tan,mr lim = dorang ni okey je...
~staff2 perempuan yang lain = penyeri surau, kerja sampingan = promoter & penjual.
~staff2 lelaki lain dalam CMK = ok lah dorang2 nie.. tak sombong ..
11.budak2 trainee lain kat CMK
~fitri = roomate aku yang sempoi.die hard fan dengan ikan keli.
~zaleha = kereta dia : kenderaan rasmi pergi kerja.mek kelate yang sangat okey.si kreatif.
~nas = no comment.biasa je dia nie.
~e'jat , hyper , fizil = trainee2 dalam casting yang akan cari aku bila nak buat kerja2 pasal excel,
nak pendrive,nak camera,nak tempah air,nak kupon makan,nak merungut
kebosanan,nak bercerita dan macam2 lagi.
~mizwa,wan zul,izati,fadh,anis = walaupun tak rapat sangat (office dorang jauh dari office aku)
tapi dorang nie best gak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...