Wednesday, November 25, 2009

asian pimples cooking at aliensewel@blogspot.tv

ahaks.. ~~!!
selamat datang ke kelas masakan akaq yang gerenti tak sedap..
ahaks.. (gelak gedik2 sikit~~)
ok ya,puan2..
ari nie kita nak masak 1 masakan istimewa..
gerenti hangit ya..

(akaq tak tahu nape gambar dia nak senget macam nie..
hentam saje la labu)
mula2 sediakan bahan2 dia macam nie..
sukatan die ikut suke..
hakhakhakhak..
i like... ~~!!
ok seterusnya..
tumbuk semua bahan2 tu ya biar sampai
hancur..
ingat ,jangan tumbuk orang ya...
akaq tak suke ye dek non..!!
tak mau2..
jangan noty2..
kemudian..
campur sedikit bedak sejuk, serbuk kulit kayu manis dan juga asam jawa untuk menambah perisa ya...
e'eh banyak juga la sukatan dia
e'eh ikut suka ati korang la nak banyak mana...


seterusnya, pastikan semua campuran itu
dikacau dengan sebati..
kalau mahu sedap lagi tambah lah
maggi cukup rasa..
dan seterusnya.. campuran itu sedia untuk
.
.
.
ditempik ke muka korang..
macam akaq nie..
ahaks.. !!
da macam nenek kebayan da...
hehehhee..

untuk menyedapkan lagi ..
korang boleh tambah lagi serbuk kari, tepung gandum,
udang kering,pewarna merah,
(ok.. ini sudah merepek)

untuk mengetahui kesan nye
sila tunggu bulan 1 nanti..
zasssss..... !!!!

8 comments:

DaZzlingLilLy said...

izzianti...apsal nama saya jadi anaili kt blog list awak tu?...heran saya..hehe

Lynn Rahman said...

haha.aku nk try weh!

TAZMANIA LOVER said...

wahai nenek kebayan! mmg resipi tu sgt sesuaiiiiiii dicuba oleh penduduk2 di bulan sana..kuakuakuakua!

Silence |n Here said...

aku tak tahan pakai asam jawa weih.. abih bertmbh naik jerawat.. hati2 dengan petua yang dicuba!

skaterblockid said...

btul2 jd ke nie akak? hehe... takut berubah terus je esok.. hehe

easy said...

mrs.lily : alamak , salah name ker ??
sory2... hik3..
lynn : try jgn xtry... hhehheh..
tazmania : dengki la tue nenek kebayan comel...
messa : ok je aku pakai... ikut kulit gak kot.. tp yg kulit kayu manis mmg ok..
skaterblockid : try2.. mujarab tue xtaw la .. depend pada kulit.. ade yg ok.. ade yg ko.. tp insyaAllah ok...

Anonymous said...

jadik apa dlm masa sebulan???? jerawat2 tu dh xde tempat nk tumbuh...berebut2 nak membiak..hahaha...

-ALANG YG COMEL-

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...