Wednesday, November 4, 2009

da xtaw da nak tulis apa

aishhhhh .. !!
sekarang nie lau nak snap gambar kena wat pose macam ni..
cover baik punye...
jerawat makin menggila..
adeyy !! nyesal aku bedal udang ari tu...

padan muke aku !!
.
.
ok.. dah tiada idea nak tulis apa..
sekian , harap maklum..
=B

hehhehe..
nak sambung taip lagi..
huhuhu..


mane si lelaki 'lambat-5minit' aku ??
xnampak agi ari nie..
aku punyer ker ?? tettttttt............
opsss.. !! sesuka ati isytihar sendiri2..
=p

adey... !!!
aku dalam dilema... !!
ok2..
eg, pikir elok2 ya.. don't rushing2... !!
masa itu time.. sabar2..
dont tension2 nanti asyik nak makan jer..
huhuhuhuh..
sape nak teman aku g makan roti canai esok.. angkat ketiak... !!!

baik.sekian,harap maklum..
ok.. nie betul2 dah xde idea nie..
ish3.... !!!

6 comments:

emmetRaxor said...

tak tau tulis boh gamabr ja..

easy said...

bior arrr..

hahhahaha !!!!

emmetRaxor said...

apa lah..
tulis ja rumus2 subject yang nak final neh..
hahaha...

easy said...

hahhaha.. ko tulis dulu la lam blog ko.. t aku follow..
hik3.. !!

emmetRaxor said...

hahaha..
boleh gak..
nanti bdak2 unimap selalu bkak blog aku..
dok study..
haih...

easy said...

ok la tue..
nnt blog ko jd reference website..
ley aku tmpang sekaki..
hik3..
ni yg nak nyanyi
tnjuk ajar ku sifu .. ~~
=B

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...