Tuesday, December 29, 2009

penangan itu kampus baru ...

ape punya ayat la..
penggunaan bahasa yang tidak betul..
buang negara ini orang...
*_*


gara2 aku terlalu excited nak log in email..
boley pulak aku nk log in guna nombor matriks & IC
bengong toll..
hingat nak masuk portal unimap ke !!

baik2 !! back to the title..
sem baru suda start..
dan
kamu tahu tak ...
aku masuk tv..!!!
suda.. jgn perasan..
yg msuk tv tu cuma dato' VC jer..
tue la.. siapa suruh duduk belakang ngumpat2...
e'eh bukan mengumpat..
bercakap2 jer..

nah tengok kampus baru untuk school pembuatan
sori en fatull.. saya pnjam gambar nie ..
bkn pnjam.. cilok..
hehehhe..

memang besar la kampus baru..
tengok laboratory en zaiazmin pown.. huiyooo...
besar siot..!!
masuk bilik kuliah... huiyoo..
biase je.. up sikit dari bilik kuliah dulu..
dan kamu memang memerlukan GPS untuk cari kelas atau makmal..
ok.. up sikit ..!! tak yah guna GPS..
gunalah peta yg tampal kat tiang2 tue jer..

adakah kamu dah excited nak belajar di sana.. ??
ohww... tidak..
aku merindui belajar macam dulu..
jln2 keliling perlis..
naik bus turun bus...
gaduh2 dengan pakcik bus...

suda...
benda lama usah dikenang...
baik..
tamat.

4 comments:

sonnet™ said...

fuiiyoohh..beesar sioot ;D

easy said...

huiyooo... siot la....

Lynn Rahman said...

weh korang duk kke lg ke?

easy said...

a'ah masih setia di KKE.. jenuh siot duk ulang alik.. mmg penat siot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...