Thursday, December 31, 2009

hari-hari terakhir 2009

kamu taw tak apa yang boley menghilangkan
kemengantukan kamu semasa mahu ke kelas pagi ??
jawapan nya :
1-berdiri didalam bus sejauh 30 km selama 40-45 minit
dari kuala perlis ke pauh.
2-keluar dari bus kabut2 apabila bus yang
kamu naik itu dah bau hangit bila nak naik bukit.
3-jalan kaki sejauh berapa meter entah untuk menyambung perjalanan kamu
untuk sampai kampus.

hilang tak mengantuk kamu ?
pastu pergi kelas tiba2 kelas batal pasal lecturer takde...
menarik kan hari kamu..
hahhahaha..


wei.. lagi 3 jam mahu masuk 2010..
orang lain awal2 lagi dah pasang azam baru...
aku ??
seperti tahun2 lepas..
tak payah nak berazam ..
pasal aku punye azam tak pernah nak tercapai..
so, kalau aku terasa nak berazam, hari2 aku akan berazam..
azam untuk hari tue je la...
pastu esok pasang azam lain..

tapi aku dah pasang azam untuk 2 tahun lagi..
aku nak grade dengan kawan2 aku..
dan kali ni kitaorang boley amik gambar baling topi mortar...
terharu tak kawan2.. ??

kamu2.. !!
tengok gambar nie..

kecik2 lagi aku suda addicted dengan kamera..
^-^
tiba-tiba tukar topik pula..
hehhehe..

HAPPY NEW YEAR, EVERYONE..
MAY YOUR WISH WILL BE COME TRUE..
and may the happiness,successfull will be on us..
(...cewaaahhh... speaking la pula...)




*AL-FATIHAH to arwah izzuddin khair
& his parents ...
although he can't be with us now,
he always remain stay in our heart.forever.
T-T
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...