Monday, January 11, 2010

mari melancong dan melencung

pernah dengar tak pasal negara kygyzstan ??
sebelah menyebelah dengan kazashtan juga lah..
tapi tak ada kene mengena dengan tanjung rambutan taw..

apa kena mengena negara ni dengan aku ??
sem nie kitaorang dapat lecturer dari kygyzstan..
'lecture note' pertama yang dia kasi kitaorang tengok ialah pasal negara dia..
nak dekat 200 slide pasal negara dia..
huiyoooo.....~~ pening aku tengok *_*
mesti la kena tunjuk sikit..
mesti la wei dia bangga dengan negara dia..

memang agak cantik la kygyzstan nie
(entah betul ke tak aku eja nie)
kalau negara orang lain memang lah nampak cantik
pasal dah selalu tengok negara sendiri..
kan...kan...
tiba2 rasa nak plan dengan kawan2 nak pergi
beraya rumah dia..
mampukah ??
negara sendiri pun tak habis pusing lagi ada hati mahu ke kygyzstan..

tapi kan..
cantik macam mana pun tempat dia..
maldives lagi cantik..
kan...kan..

jom,bang..
kita honeymoon kat maldives ya,bang ..
opss~~ !!
(ooo,tidak,eg... .. apakah ?? )
i'm still single... =B

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...