Friday, June 11, 2010

beri aku kekasih...(tak senonoh punya title blog)

kalau baca title je mesti kamu rasa aku macam terdesak gila..
idok le aku jadi macam ghitu,yob oi...

ni semua pasal penangan novel kakak aku yang dibeli dengan harga
RM 20.00 dekat popular sunway pyramid selepas berlaku 
kekecewaan akibat menonton wayang yang bertajuk lagenda budak setan..
fuhhh.. kalau kamu baca sekali nafas mesti semput.. 
.
.
.
ni novel nya : 


tajuk : Jaja & Din
tukang karut dia : Noor Suraya

lau nak baca sipnopsis dia , pergi la cari sumber2 lain 
pasal aku punya blog ni bukan buku nilam 
yang zaman sekolah2 tue yang guna untuk tulis sipnopsis novel ke..
hujung bulan je hantar.. siapa paling banyak baca buku dapat hadiah...

gila kedekut info betul !!

ok !! cerita dia pasal seorang perempuan yang agak berada sikit 
jatuh cinta dengan seorang ustaz ni..tapi dia tak tahu apa2 info pasal ustaz ni pun..
dan bila dia macam dah gatal terlebih tue..
dan dengan izinNya.. dia suruh mak ayah dan pakcik dia
pergi meminang ustaz ni..
wow !! sila kagum...


aku rasa pasni boleh la aku nak follow gak 
belajar cara-cara nak meminang lelaki dan
cara-cara nak jadi isteri ustaz..
oo.. besar tu cita-cita baru aku ni..
masuk dalam senarai kriteria calon suami :

1/ ustaz yang muda je la.. ataupun guru agama..
tapi sekolah pondok tak mahu la.. 
takut dapat yang ajaran sesat pulak..
pastu aku kena tukar title mak uda pinpon pula..
hooo~~!! tak mahu2... 

okey.. cukup merepek..
tapi lepas dah khatam kan novel ni..
aku nak suggest kan kamu baca novel ni pula..

dan novel ni pun best juga..
the whimpy kids..
heheheh.. 
dah nak dekat masuk 22 tahun pun aku 
masih baca lagi novel2 macam ni.. 


tapi best taw..
sila la baca..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...