Wednesday, June 23, 2010

taaaaa.....aaaaaagggggggg

penat aku jadi tukang jual cendol kat africa nie..
hari ni gerai tutup ..
pasal england dah menang da... 
meh nak update blog pula..


Apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
wooo... aku tikam kau balik 
heeeyaaa2 ~!!
*bunyi macam beriya2 je..
MySpace
1 ayat je kalau orang2 nak buat jahat kat aku..
"sekali kau buat aku.. sampai bila2 aku akan ingat"
hooooo...... gerun..gerun..
6 orang di hati anda
mak-ayah 
adik beradik ku yang tak sehot aku *ecehhhhh...
anak2 sedara yang suka membuli,mengepau,menangis,memekak
kawan2 yang yang segila2,sesewel2,sehingusan
david beckham ( marah posh beck )
si pemberi semangat !!!!!  
Anda rasa anda comel?
semestinya..
MySpace
Single or taken?
 solo je... tak single,taken pun tak..
Blog yang saya suka?
blog kamu laa,blogger !!!
kamu merapu pun saya suka
kamu ceramah pun saya suka
MySpace
Adakah bilik anda kemas setiap hari?
 semestinya..
al-maklumlah aku kan bakal isteri mee-thali..
Lagu terakhir yang anda dengar

ooo..jooom.. jom...jom...
jooommmm hebohhhh..hebohhhhhh
 ( baru je dengar kat tv )
MySpace
Last text message
facebook : ............
(  dah padam da sebenarnya )
Last phone call
semalam : orang salah nombor
kesian makcik tue ~~
MySpace
Hari terakhir anda menangis
sabtu lepas : demam punye pasal
*nak manja2 lebih time cuti ni.. heeee..
List 5 kaler faveret anda
ungu,biru,hitam,merah,kaler-full
MySpace
*kaka kate dia dah tak suka warna merah.. pasal nanti kena buang padang
bila kali terakhir YM?
tak ada YM... skype aje.. 
Game yang anda paling suka?
solitare..
*ooo.. tak maju langsung...

mystery case file
( cari-cari barang yang hilang )
MySpace
Adakah anda peminat MCR?
ooo.. i dont love you~~!!! lalalal

MCR tue ape ??
Anda rasa tag ni best? 
boleh rasa ke ??
rasa masam-masin manis jee
MySpace
Tagged lagi 10 orang
siapa2 je la ekk... kamu dah baca kamu buat la ekk..


p/s : sara , jangan mengelat... buat juga ~~!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...