Tuesday, June 1, 2010

result.. oo...result//

kalau da masuk bulan 6.. 
dah nak dekat2 masuk sem baru..
perut mula menggelegak..
pastu rasa jantung dan limpa nak terkeluar..
jerawat makin naik macam gunung berapi..

lepas tue tiba2 ada yang kata 
" oii result da keluar da la.. "

ataupun ada yang bertanya 
"da kuar ke result ?? si tut kata da kuar da "


dan semua orang jadi kelam kabut..
yang bekerja masa cuti pun tak senang duduk..
yang kat rumah terus cari internet..
cari cybercafe,berukband, steamik 
dan apa2 je yang boley pakai untuk masuk dalam portal nak check result..

dan bila da buka portal 
dan dah nampak menatang nie
kalau teruk
mula cari alasan apa nak kasi kat mak ayah..
pastu rasa macam nak berhenti belaja nak gi kahwin je..
lau ok mula rasa nak tampal result kat motor pastu bawa keliling kampung..
pastu pasang hon kuat2 macam orang jual sayur sambil sengih2..

yang dasyat nyaa...
ada juga yang tolong chek kan result kawan2..
pastu buka sem tanya pula 
"kau dapat berapa ? "
sedangkan masa tu da taw kawan tu dapat berapa..

oooo....
dasyatnya penangan nak tunggu result..

aku da check da result ..
anda bila lagi.. ??

2 comments:

sonnet™ said...

kecik..result ko ok x? ;D

easy said...

alhamdunillah,kecik..
ok la juga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...