Saturday, February 28, 2009

TUAH ATAU REZEKI ATAU NASIB


Kata2 yang si diam cakap sekarang ni buat aku terfikir je...

Dah 2 kali...

Opss!!! lebih dari 2 kali..

“You so lucky... Really lucky... “

Not so lucky la.. rezeki .. alhamdunillah..

“Mesti tergolong dalam dean list nie... “

Dean list?? hahhaa..!!! Dean wincester ada la...

“Time sekolah dulu mesti top student kat selangor kan??? “

Top dalam kategori student paling sengal...

“ susah taw nak dapat apa yang awak dapat sekarang ni.. “

Yup .. !! itu rezeki.. alhamdunillah…

“ ooo.. anak lot ker ?? “

A’ah.. lord of the ring.. dan memang aku tinggal kat umah lot pun.. lot 5916..

Si diam….

E’eh..

Si berkata2…

Dia berkata2 dengan muka yang ketat ( curi ayat si diam)

tanpa tahu siapa aku yang sebenarnya..

Biarlah dia judge aku sendiri.. suka ati kamu la…

Rezeki atau tuah atau nasib…

Alhamdunillah ( segala puji untukNYA....)

DIA bagi aku peluang walaupun kadang2 aku terlalu jahil sampai rasa tak puas dengan apa aku dapat...(jahat kan aku ni.. )

Sedangkan orang nak dapat macam apa yang aku dapat ni pun tak dapat2 sampai orang tu berusaha sangat2 untuk dapat apa aku dapat sampai dia dapat...

( berapa banyak dapat daaaaaa…….)

Ish2…!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...