Thursday, October 8, 2009

dan.. dan.. dan..

minggu nie minggu jiwa kacau lagi..
dan malas telah melanda dengan kritikal-nya.. dan perangai sewel telah datang balik... dan seluar semakin sendat.. dan aku bergaduh dengan orang (sekarang da ok dahh...!!) dan jerawat makin menggila naik .. dan duit makin menipis.. dan otak makin membeku.. dan kekalutan aku telah mencederakan orang (sorry,nik..!! seyes.. !! xsengaja..!! ).. dan kegatalan aku telah merebak dengan maksimanyer ( ohw, mr.F !!!).. dan... dan... dan..
SAYA SUDAH BOSAN DENGAN TIDUR .. !!
pelik tak dengar ?? athoi !! T-T !!!
dan.. dan.. dan .. aku masih sempat melayan citer my best pals.. !!
oh ming dao.. !! i fall in love..

dan sapa yang rasa dia ensem macam ming dao nie.. meh register untuk jadi calon menantu mak aku.. !! calon menantu hantu tak dilayan yaaa...
dan laki sorang nie pown wat aku gila..

pasha !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...