Thursday, October 15, 2009

zZzZzzZZzzZ .. !!


damn !! kestupidityan aku makin jelas kelihatan .. otakku tak berfungsi dengan elok sekarang nie !! mari2 tolong ketuk kepala budak nie ramai2 .. tapi jangan terlebih ketuk.. nanti aku bertambah pendek pula.. mmuuahahhaha... !!! wahai demam .. sila pergi jauh2 !! jangan ganggu aku !! i don't need you !! (ni berjangkit ngan anak tiri aku la niee..adey !!)

da la spare tyre makin kelihatan.. eg, kamu nmpak macam badak sumbu sekrang nie.. !!!
(sob2 T-T) !!

ok !! i'm not stupid laa.. just mental challenged only..
(pebenda la kamu merapu nie,izzianti sadali ... =P)..

kamu pernah wat keje bodoh tak ??
pergi curi jaket org len yg kamu sangka jaket kamu sndiri sdangkan kamu dah pakai jaket kamu.. kamu salah baca sesuatu perkataan tue,pastu kamu gelak sorang2 sampai nangis2 kuar ayer mata.. kamu rase nak kentut dan kamu melepaskan bom dengan harapan takde sape akan tahu tapi akhirnya segumpal bau dan sedas bunyi keluar dengan dasyat nye...

sudah2 !!!
kamu sedar tak final exam da nak dekat ?? adey !! meh guna petua dari en azmi..

tawakal-usaha-semangat.. !!

e'eh.. !! terbalik laaa... semangat-usaha-tawakal.. mari pecah otak lagi..
sib bek aku dah 4 taun kat snie.. ko cmpak la aku 10 assgnment smggu.. insyaAllah aku xley setel punyee.. huhahaha !!!

seyes wei.. !! sekarang kamu2 akn rase penat sgt bler jadi one of the manufact's student... tapi cayolah ckp eden.. kamu akan bersyukur satu ari nanti :) .. xpe.. ssh2 dulu.. for your future maaa... (ayat nk sedapkan ati sendiri.. huhuuu)

ok !! mari jangan jadi budak bodoh !! mari berusaha !! chaiyao2 !!!
sob2~~ ;(
activity pertama untuk jadi budak cekang ialah
TTIIDDUURRRRRRR
=DDDDDDD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...