Friday, October 16, 2009

tiger.. oo.. tiger.. !!

pagi tadi time ala2 tengah mamai baru bgun.. aku tengok handphone aku dah kiok ( abis bateri laa..)..
aku pown on la handphone cikai aku tue balik.. tiba2 handphone tue berbunyi.. entah no sape aku pown xtaw.. aku pown dengan mamainye angkat.. nak tahu sape yg call aku.. kamu2 mesti tak percaya.. rupa2nya AARON AZIZ.. !! die salah no ter call aku.. dan aku pown smpat bergayut kejap dgan die.. (clap2 ~~ !! )
.
.
.
.
.
.
huahhahahhahhhu.. kamu kena tipu.. !! xde sape call pown..
cit !! okey back to the real story .. !! pagi tadi adik aku anta sms..

" jot !! nk tahu tak tiger kena tahan ward.. kena batu karang ... "

maw tahu sape tiger.. tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

e'eh.. bkn2.. nie bkn tiger.. nie atok tiger...
.
.
.
.

ha !! nie baru betul !! heheheh..
cian my dear geger.. !!
huhhuhu...
nak kena kasi minum air aiskrim soda nie..
hehhehe !!

2 comments:

Lynn Rahman said...

aiyo,teringat titot la plak.hm..

Unknown said...

huhahhaha..
rndu2 sme titot n mila..
.
.
.
.
.
.
n pak bud(-_-")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...