Saturday, January 1, 2011

ipad.iriver.ihate.

sekarang ni kalau nak pergi mana-mana
dah tak payah da nak angkut buku tebal yang kalau baling kat anjing boleh koma..
pasal sekarang ni ada komputer kompak yang
'guna jari pun boleh'
kan sangat...





APPLE IPAD
harga $499
wow !! murah kan.
cuba tukar ke ringgit malaysia
oww !! okey. mahal.



next !!!!! 
HP
kecik sikit dari ipad



ok.. 
next !!!! 
EXOPC
entah apa jenama entah.




dan seterusnya pula... !!
IRIVER
ooo.. cantikkan warna putih ni..
macam papan tulis kat dalam kelas..




next please !!
SONY pun ada 






bila terdengar berita pinjaman nak masuk
mata terus jadi bulat
mulut senyum lebar-lebar
otak fikir macam-macam tempat nak jelajah
oo.. tapi sayangnya..
duit yang dapat dalam RM 19++
kalau nak beli benda ni kena ada sekurang-kurangnya dalam RM 25++
oo... 
kecik mata balik 

2 comments:

ROSNAJIHAH said...

haha..sabar2..kumpul wit pelan2..

easy said...

hehe..
xsmpat nak kumpul duit daa abis da..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...