Wednesday, January 19, 2011

siapa itu hana tajima ..

tiba-tiba bila aku bercerita pasal hana tajima 
si bekas teman sebilik.. (oppss)
dan bekas teman serumah masa zaman diploma dulu ;
 lynn tanya kat aku
" ehh..jap..jap.. siapa hana tajima ?? "

aku pun dengan gigih nya pergi la menaip nama 
hana tajima ni dekat google..
nah !!
keluar semua gambar cantik dia..



hana tajima ni kacukan jepun dan britain
dan dia salah seorang pereka fesyen 
dekat maysaa boutique
dah lima tahun lebih-lebih dia masuk Islam.



dan sekarang kat Malaysia ni kebanyakan perempuan bertudung
dah 'copy-paste'
cara dia pakai tudung..
dan tidak sama sekali nak letak gambar orang-orang yang
pakai tudung macam tu.
sat gi tak pasai-pasai kena saman lak..



ooh.
dan
saya tidak bertukar menjadi 'hana tajima' lagi
oo..
jadi izzianti sadali sudah la..

2 comments:

ROSNAJIHAH said...

tau2..pernah terbaca pasal hana tajima nih..hehehhe..bile ag nk try style nih pulak izzi..

easy said...

hahaa.. tak sesuai kot nak panjat bukit kat pauh pakai style macam ni.. heeee.... tunggu cik ros dulu baru izzi follo.. heee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...