Wednesday, January 12, 2011

lelaki tulen pelupa ??

ni yang di copy dari utusan online.
nak cerita baca lagi banyak.
pergi la minta kat mamak jual surat khabar.
mana la tahu mamak tu ada simpan lagi ke surat khabar lama-lama..

eh.. buka je la website utusan.
kan senang..
guna jari pun boleh..

ok.
kalau secara asas
apakah yang dimaksudkan lelaki tulen.. ??
adakah lelaki tulen yang sebegini ??
bersukan terutamanya bola sepak
(ada orang kesah ke kau seorang lelaki main gimnastik berirama boleh nampak macho.??)
perut tak boroi.
rambut bersikat kemas je.
ada jambang jinggut minggut sikit-sikit
tapi masih nampak kemas.
.
.
.
atau lelaki tulen sebenarnya macam ni ??
lelaki yang sembur dashing atau rexona atau adidas atau axes atau yang seumpa dengannya
pastu lari-lari 10 km kejar perempuan yang tertinggal dompet
dan tetap bau wangi
lepas tu bila perempuan tengok "wahhh.. kacak nya dia..wangi siot.."
.
.
.
atau lelaki sebegini ??
suruh jaga anak budak pun dia tak kesah.
layan kanak-kanak baik je.
budak tu pukul belakang dia banyak-banyak
dia gelak je.
pastu suruh masak pun dia okey je.
kalau suruh jadi suri rumah lagi dia suka.
.
.
.
ataupun lelaki tulen adalah jenis begini ..
berkerjaya.muka serius.
orang tengok sangat berkarisma kapor
guna kereta BMW.
pakai kemeja pergi kerja.
berkasut kilat.
bawa briefcase,beg laptop dan
segala mak nenek fail.




ooo.. aku tidak bercerita tentang beckham, ataupun remy ishak
atau choi siwon mahu pun aamir khan..

topik utama ialah lelaki tulen.
kalau cari ciri-ciri lelaki tulen kat internet
penat kot nak dig-and-search satu persatu.

adakah lelaki tulen ini seorang yang pelupa. ??
bagaimana kalau lelaki yang kurang tulen tu.. ?

mungkinkah lelaki tulen ini sering minum air yang ada semut
pasal dia akan dianggap membazir kalau buang air tu.  ??

ataupun terlalu suka tengok benda yang 'bukan-bukan'
sampai tak masuk benda penting dalam otak ??



ooo..
okey.
sudah pening memikirkan tentang lelaki.

ada lelaki yang mahu komen apa-apa ?
heeee.. 

5 comments:

Izwaashura Sadali said...

kengkadang dorang sengaja nak lupakan sbb tak suka nak layan benda remeh temeh...

easy said...

ooo.. itu lah lelaki..
-.-"

Anonymous said...

manusia semuanye sering alpa....kekadang kite pn seme gak...sesame la kite ingt mengingati antara kite...

p/s : renung2kan dan selamat beramal

easy said...

anonymous ..
yup2..you right.. perempuan pun ade kelemahan kan.. no body perfect..
:)

♥ nana i am ♥ said...

LELAKI = susah untuk difahami.

oleh, seorang perempua.LOL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...