Friday, April 8, 2011

fakta : si kasut tumit tinggi

buat si penggemar menjadi-tinggi-palsu 
atau dalam erti kata lain pemakai kasut tinggi.
nah !! baca ni..


mengikut kajian yang disiarkan 
Pakar Kesihatan dan Kecergasan
Dax Moy berkata, gaya berdiri yang tidak seimbang
setiap kali memakai kasut bertumit  
memberi kesan negatif 
kepada organ
dalaman dan kesuburan wanita.


kepada lelaki, jangan khuatir...
organ dalaman dan kesuburan anda akan selamat
selagi anda tidak memakai kasut tumit tinggi ni..
.
.
.
.
 secara ringkasnya risiko bila pakai kasut tumit tinggi :

1.Ketidaksuburan ( sukar mendapat anak )
 2. Punca rambut gugur dan boleh jejaskan 
organ  dalaman 
dan kesuburan wanita
 3. Sebabkan leher, lutut, sendi, 
tulang belakang, bahu menjadi sakit
4. Boleh sebabkan pening kepala, 
gangguan haid
5.Postur badan mampu berubah





si kecik comel anak tom jerry cruise ni pun dah pandai pakai kasut tinggi.. 
aku pun tak reti ok !

oh ! kecik-kecik lagi dah vogue dah.. 





dan ni !! tengok.. 
betapa kreatifnya pereka kasut tinggi ni..


ni buat siapa-siapa yang nak pergi berenang.
boleh buat ketuk kepala jerung..


yang ni sesuai sangat siapa yang teringin nak lari macam kuda..


buat si penggemar pisang.
macam aku.
oh !! aku memang suka makan pisang.


kalau nak masuk rumah hantu,pakai lah kasut ni.
hantu-hantu dalam rumah tu pun takut nak datang dekat.


ni versi ketupat bawang.
sesuai dipakai masa hari raya pertama.


kasut versi michael jordan perempuan
confirm boleh jadi pemain NBA paling glamer nanti.
warna merah jambu gituuuu...


ni kasut gelas namanya.. 


lepas ni Perodua dan Proton pula keluarkan 
kasut macam ni.


dan yang ni kalau besarkan sikit gelas tu
boleh letak kucing kat dalam tu juga.


yang ni sangat berguna kalau kauorang jalan sorang-sorang
tak ada siapa berani nak datang dekat.

kalau aiskrim kat kedai dah habis, 
boleh lah makan kasut
ni pula


oh ! tolong jangan tanya nak pakai macam mana.










tapi paling suka yang ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
siapa nak belikan saya kasut ni ??
nak bawa pergi main futsal..











dan kasut ni yang paling mahal sekali
sangat-sangat
terlalu mahal 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ni versi ikan kembung.
lagi sedap kalau ikan keli buat jadi selipar.




6 comments:

My Aisy said...

kasut daun ketupat tu cantik gak ye...n ikan tak menahan nak wat gak selipar..cian ikan tuh...

easy said...

kan..kan.. kalau pakai baju kurung warna ijau.. bawa beg yg anyam-anyam warna ijau gak.. wah !! cantik nye...

Lynn Rahman said...

woohoo style..~!

easy said...

kau nk yg mana. ??
nnt aku buat kan ? nak kulit durian ?

Anonymous said...

ELEEHH KOM PAKAI FLAT SHOES PUN BLEH TERGELECEK! TERER LAGI EMILY HIDAYU... PASNI ELISYA HUDA PUN BLEH BEAT KO...HAHAHA...

pEacEmaKer said...

i linked ur post in my entry :)
hope u dont mind

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...