Saturday, April 9, 2011

lagu gatal




pernah dengar lagu Ella & Shah yang tajuk dia
tipah tertipu
joget minang 
ku merindu.. ? 






alaaa lagu 
 yang Ella  yang nyanyi..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







dan
penat berusaha cari gambar Shah..
menggoggle sudah
 mengyahoo pun sudah..




tapi Shah ni je yang jumpa..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kacak kah Shah ni ??








sekarang ni Rossa dah ubah lagu tu..
kot )





dah tak rindu-rindu
terus jadi tunggu-tunggu pula..



tapi macam lagi best pun ada..
walaupun bunyi macam lagu gatal..



nak dengar ? pi la download sendiri..





tapi jangan jadi macam ni..


gara-gara mendownload tengah malam semalam
tengok !!

confident gila taip rosli.. 
patut tak jumpa..








nah !
kasi lirik je..





Rossa-Ku Menunggu


ku menunggu, 
ku menunggu kau putus dengan kekasihmu

tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini untuk menunggumu

cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
saat kau telah tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintaiku

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

datang padaku, 
ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku akan selalu setia tuk menunggumu








kalau dah dengar lagu ni
dan rasa gatal..
sila buat macam ni
.
.
.
.
.
.
.
.



alamak !
tetiba tangan pun ternaik 
atas kepala juga..








2 comments:

Anonymous said...

org ada cd baru rossa....x sukalah lagu ni..gedik semacam! huhuhu...

-kakakmu yg plg glamor!-

easy said...

gedik mcm ni la best.. :D

adikmu yang tak glamer tapi comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...