Wednesday, August 19, 2009

convocation day -episode 1 : the appearance-


jubah konvo yg masih belom dipulangkan lagi...
purple line = manufacturing..
and because of we just diploma.. no mortar board..
adey !!!
~sila abaikan pemandangan dibelakang itu..~


+


baju yg sampai last minit..
huhuhu..
made in bandung maaa...
~thanks to my 'sis yg support baju ni~
=
dan hasil nya..
tadaaaaaaaaaaa....


hehhehehe..
ini lah the most excellent student with CGP 9.99
hehehehe...
~ thanks to my lovely mak ngah .. yg sporting banget walau kena buli ngan anak2 menakan die ~

baik2..
xmo main2 lagi..
ni gambar convo saya..
my second convo (after tadika's convocation)
selepas mekap sudah cair.. dan tudung dah jadi serabut..
am i look different ??

~..sila abaikan org2 kat belakang tue.. xde kena m'ena dengan saya..~

3 comments:

meSsy-MesSA said...

tak nak buat special thanks speech to messa+gogo yang b'usaha bwk ke post ofis post ofis sekitar perlis?
(wjb buat press conference ok)

Lynn Rahman said...

belakang tu abg aku dowh ABANG DUCK yang akhirnya grad.haha

btw, congrats dik!

Unknown said...

messa : nnt aku wat special thanks ekk.. hehhee.. lupe la pula...

lynn : seyes dowh aku xpasan abg duck kat blkang.. xpe2.. ade gmbar die pkai bju grade.. bukti die da grade... (nk juga die nyelit dlm gmbar aku..)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...