Friday, August 21, 2009

Unisel..oo..Unisel !!

before besday aku ari tu.., aku dapat sms dari Unisel, sms tue lebey kurang macam nie..
"sila sah kan penerimaan tawaran kemasukan ke Unisel...bla..bla..bla.."
(aku dah delete msg tue.. xhingat die tulis ape.. )

so, ade la aku kabarkan pasal offer tue kat orang2 tertentu..
dan mungkin orang2 tertentu ingat aku main2 bila aku cakap aku maybe nak ke unisel..
mungkin laaa.. wo pu ci taw..
korang xcaya.. ??

nie aku tolong zoom kan lagi

time tue ade someone yg cakap, " eumm... duk cini je laa.. =) "
(..you know who you are.. and i thought you really mean it..
ok !! i don't know what exactly you think about..) ..

dan kawan2 siap ade yang merajuk bila tahu cerita nie.. huhuhu.. tapi yang penting, aku XTIPU bila aku cakap aku dapat offer dari Unisel..

2 bulan di Unimap nie dah menggambarkan aku kena kuar kan kata2 "Unisel,i'm regret.."
tapi dah terlambatkan.. apa boley buat.. nasib badan.. adey !!!
life must be goes on,right.. ??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...