Sunday, August 9, 2009

KAWAN ..

orang kata
" ..kawan itu masa susah dan senang.. kawan masa gelak.. kawan masa menangis... "
betul kan ??

kawan itu bukan permainan..
bukan boneka yang bila dah rosak kena campak dalam tong sampah..
kawan itu bukan makanan..
yang bila dah dikunyah.. akan kita ludahkan balik..

kawan itu bukan mangsa yang kita cari bila kita memerlukan..
kawan itu bukan pemangsa yang perlu kita jauhkan..
kawan itu kawan..



~maaf kalau aku tak mampu jadi kawan yang baik untuk korang..
maaf.. aku cuma mahu korang berdiri atas kaki sendiri..
merasa kepahitan n kemanisan berkawan tu sama2..
aku sentiasa mahukan yang terbaik untuk kawan2 aku
walau pun aku tak dapat yang terbaik..
mahukan kawan2 aku bahagia walaupun aku tak bahagia..
mahukan kawan2 aku tenang walaupun aku serabut alam..
maaf,kawan2.. kalau korang terasa..~
~rindu dengan arwah izzuddin khair
7 bulan sudah berlalu...
bayangannya sentiasa mengelilingi..
semangat nya sentiasa menjadi pedoman..
(sahabat , teman yang sangat baik dan tak pernah berkira aptah lagi mengeluh)..
ya ALLAH,ampuni dosa2 mereka..
semoga roh izzuddin dan keluarganya dicucuri rahmat..amin.. ~

4 comments:

mukrimania said...

kawan tu makanan... ditelan masuk ke dlm perut. di proses. dan dibuang melalui lubang hina...

hehe

easy said...

xsggup nak tulis mcm tue..
huuhuhuhu..

Silence |n Here said...

aku rindu kwn aku

shuetoek a.k.a baron said...

to muyen:aku dh dibuang lum dr lubang hina ang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...