Saturday, March 5, 2011

hari hectic !

oh !
kami kalah hari ni.
bukan kalah..
tapi tak bernasib baik..
belum rezeki lagi..

futsal laaa :
(pagi)


dengan jersi no 11 saiz XXL
dan bercop KASTAM BUKIT KAYU HITAM
eh.. ada cop arsenal okey !!
mula lah perlawanan pertama dengan PPK Alam Sekitar..


dan mereka bermain futsal macam main ragbi..
oh ! sangat ganas..
sampai koyak seluar penjaga gol kitaorang..

dari jauh orang tengok
" weii !! arsenal lawan chelsea laa.."
akhirnya tumbang juga arsenal dekat tangan chelsea..
tapi kalah 2-0 itu perkara biasa kan..
main bola katakan..

perlawanan kedua dengan PPK Mekatronik
kali ni jersi dah terbang melayang..
dari pasukan kastam jadi pasukan hitam..
bila pengadil jerit
" pass kat hitam " 
terus pandang kat pengadil dengan muka tak puas hati,
  'saya terasa la encik..!! tau la saya hitam '
tapi cepat-cepat tersedar
'eh.. kau kan pakai baju hitam..apaaaadaaa...'
tendang jatuh tendang tergolek-golek
akhirnya 0-0 jer..


bila tengok perlawanan student lelaki memang best !!
dah nama ni memang sukan lelaki..
memang mereka pakar lah..
kagum-kagum..
tengok mereka warming up pun boleh kagum



dan badminton :
(petang)

oleh kerana sakit kaki gara-gara terlebih
berlari masa main futsal ,
nak pakai kasut pun tak ada perasaan..

jadi, duduk diam-diam bising-bising tepi court
tengok lah kawan-kawan main..

.
.
.
.
.
.
.
tak amik gambar pasal bateri handphone dah low
.
.
.
.
.
.
.
.
.
balik dari perlawanan badminton,
dengan hujan nya,
ada hati pula nak race pula dengan Jazz merah..
terlupa seketika naik motor tayar dua..
nasib baik tak tertonggeng masa nak elak lopak
dekat depan Petronas Behor Temak..





aish..
memang hari yang hectic la hari ni..
tapi saya happy :)


alhamdulillah.

2 comments:

penyejuk hati said...

wah..smgat ar korg..bsukan bgus utk kesihatan (^_^)

easy said...

hehe.. mggu ni jaa..
mggu dpan jd pemalas balik.. -.-"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...