Thursday, March 31, 2011

pesta buku di perlis & banjir !



bila dapat tahu " eh !! hari ni hari last pesta buku kat Kangar la.."
terus berlari-lari pergi pinjam motor..

 nasib baik cuaca okay haritu..
terus berkampung 3 jam dalam tu.

 

eh ! maher zain pun ada la..
teruja !! teruja .. !!
ok ! poster aje..


dan pusing punya pusing..
akhirnya ni je aku rembat..

*sila abaikan peha besar di tepi itu..
heheh..

dan
serius ! sila beli buku ni walaupun kau bukan lelaki ..
serius !!


bila keluar je kat pintu depan,
orang-orang kat kaunter urusetia tiba-tiba tahan
"dik ! resit mana ? "
eh ... kena tunjuk resit ke kalau nak balik
dengan muka tercengang dan terkial-kial
terus pungah beg plastik cari resit
" nah isi ni.. borang cabutan bertuah "
oh !! aishh.. buat suspen je..


cabutan bertuah ?
nah !! 5 borang aku isi..



kitaorang ingat kitaorang je eksited terlebey tunggu cabutan bertuah..
sekali nah !!
semua makcik pakcik kakak abang tiba-tiba muncul tunggu nama kena panggil


kitaorang pun menyelit-nyelit dekat tengah-tengah tu dengan harapan ada la terlekat satu hadiah
tapi satu pun tak tersangkut..
oh ! tak tercapai hasrat nak angkut TV bawa balik dengan motor..



dan oh !!
lupa nak beritahu..
kangar sedang banjir teruk..

*sambil bawa motor amek gambar..
nasib baik tak tergolek.. heee..



doakan semua warga kangar dan perlis selamat.
amin.


 oh ! minggu ni dah tak boleh berkampung kat library dah..
tapi minggu ni berkampung di subang..
heee.. saya pulang !!

2 comments:

sonnet™ said...

wooi.papa nc bg unimap cuti lg?????

easy said...

hehe.. aku yg mncutikan diri sndiri.. heee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...