Saturday, March 12, 2011

saya minta maaf -.-"

" saya minta maaf..

benar-benar nak minta maaf...



saya tahu awak tak selesa dengan
 apa yang saya dah buat ni..
saya sangat-sangat minta maaf...




apa saya buat ni sebenarnya dari hati saya..
saya tak sanggup nak tipu diri saya..



tapi tak sangka akan jadi macam ni..
saya minta maaf..






tolong lah maafkan saya..
saya tak tahu nak buat apa ni..


saya dah tak boleh nak concentrate belajar..
saya dah tak boleh duduk diam..
saya asyik teringatkan apa yang awak fikir 
tentang saya....





saya susah hati kalau awak marahkan saya.. 


saya tak ada niat nak kacau awak...





saya minta maaf...














wahai perut,
tolong lah maafkan saya..
saya dah sumbat awak dengan 
banyak sangat makanan hari ni..

sekarang awak dah sakit..
maaf..




saya jadi 'pantang' tengok makanan..



maafkan saya,
duhai perut ...

saya tak sengaja... "









-perkara ini terjadi selepas :
pukul 9 pagi..makan 2 roti
pukul 3 petang makan nasi sepinggan
pukul 8 malam makan 2 roti dan sebungkus nasi penuh..

dan licin semua !

padan muka !!!
dah sakit perut da makan banyak-banyak 

2 comments:

sonnet™ said...

aku ingtkan ko mntk maaf pasal ape (-_-")

easy said...

hahaha..

maaf ni 2 dalam 1..
ada mksud !
-.-"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...