Wednesday, March 23, 2011

sakura season at perlis


kalau tengok cerita atau komik jepun mesti rasa teruja nak berangan-angan nak 
pergi tangkap gambar kat pokok sakura..


konon-konon boleh jadi macam aaron aziz kwok 
menari-nari bawah pokok..
konon je !




dah 5 tahun duduk menumpang kat Perlis ni..
baru tahun ni jumpa pokok
seakan-akan-kunun nya
macam pokok sakura..
entah apa nama pokok ni ..
*kasi edit sikit bagi nampak macam old season



 *yang ni feeling hindustani
tunggu shah rukh khan dari changlun mai jemput bawah pokok


*yang ni feeling lee hyori..
tunggu si smiley man..
eh.. dia memang ada pun kat situ..
eh.. !!!

dan
eh !! saya tak gemuk da la..
dah kurang 2 kg dalam masa 2 minggu..
sila tepuk tangan.. !


tengok bukti dah jadi ramping balik




*seksa tahan nafas sambil renyih macam ni..



dan sekarang dah habis musim autumn kat perlis..
masuk pula musim winter..

oh ! hujan .. 

2 comments:

sonnet™ said...

sengal lah kau ni,HAHA
btw,kat mana pokok tu?

easy said...

pauh dowh.. !! kat manufact je.. meka xda ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...