Thursday, March 4, 2010

mari tengok national geographic

kamu selalu tengok national geographic tak.. ??
nak tukar soalan jap..
korang PERNAH tengok national geographic tak ??

ya.. tolong jangan buat muka pelik bila aku cakap
"sekarang ni aku suka tengok national geographic.."
bukan suka.. terpaksa suka..
ecehhh.. tak ikhlas langsung..
ok2.. sila ikhlas..!!

nie gara2 ada waktu senggang
(skema nya ayat)
ada 'gap' 4 jam antara pukul 1300-1700 pm
kat pauh..
kelas habis pukul 1.. ada kelas balik pukul 5..
kalau balik, alamatnya xdatang balik..
(almaklum lah pauh kan jauh dari kuala perlis)
jadi, untuk membazirkan masa selain tidur kat surau,
aku pun melepakkan diri aku kat library...
(sebab lain : library lagi sejuk dari surau.. kalau korang tidur kat sofa depan tv tue pown xpe.. pasal encik2 puan2 yang jaga library tue mesti akan ingat korang kusyuk tengok tv padahal tv yang tengok korang)

cuba try buka website die..
.
kamu2 mesti kagum tengok gambar yg photographer dia tangkap..
lagi2 kalau amek gambar macam nie
muat kepala aku masuk lam mulut jerung nie
yang macam nie ke


volcano melimpah ke lautan pasifik
oohh.. cantik nya shawl dia..
dan gambar ini juga
.
.
e'eh ini bukan gambar dari national geographic..
terupload sekali..
kesilapan disengaja kan..
hehehe..

agak2 ada tempat kosong lagi tak untuk jadi photographer kat national geographic nie..
MySpace
mari berangan kejap..
.
agak2 photographer dia kacak macam nie tak ??
MySpace
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...