Thursday, March 18, 2010

prof izzi sadali berkata :

sabda Rasulullah saw : 

“ barangsiapa yang ingin mendapatkan kemanisan iman maka hendaklah ia mengasihi seseorang kerana Allah swt.."

haa..!!! 
bila kata pasal cinta...
macam2 pendapat kita akan dengar.. 
dan macam2 cerita juga kita akan kena dengar..
ada yang sedih.. ada yang gembira..

tapi sebenarnya para penglihat sekalian,
sesungguhnya cinta yang terbaik itu adalah kepada 
ALLAH SWT dan RASULULLAH SAW..

tapi bila kita tanya kat kawan2 kita, makcik2 sebelah rumah,
siapa yang paling mereka sayang .. 
mesti mereka jawab "anak2.. suami.. kekasih pujaan hati" 
tapi tahukah anda sesungguhnya cinta pada yang ESA itu adalah yang terunggul..
oleh itu .. jangan lah lepas ni nak mengadu tak ada siapa yang sayang anda..
kerana sayang nya Allah pada kita itu lebih unggul..
renung2 kan lah.. dan selamat beramal..





p/s : agak2 boleh jadi macam prof izzudin tu tak ?? 
nak tukar title la..
 jadi prof. izzi sadali 
hehehhe..
amin

2 comments:

♥ nana i am ♥ said...

huiiiyohhh~
prof. izzi sadali.
:D

easy said...

hehehhe..
prof izzi... :D :D

jgn men2.. dr alien tros nek pangkat jd prof...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...