Monday, March 22, 2010

mengepos 'bloggy' cepat-cepat...

kamu.. kamu !!!
dan kamu juga...
ya.. kamu laaa...

cheq nak habaq mai ni...
anda semua dijemput untuk vote (undila) video aku kat

'cornetto shows your love'
(semestinya video tu bukan pasal aku la)

tak susah..
tak payah pergi beratur panjang2
pergi dewan undi pastu kena tulis kat kertas undi
@ tekan kat handphone korang sampai ibu jari kamu membengkak besar2..
cuma buka webpage tue..
pastu cari la video aku tue..
pastu klik vote je..
senang kan..
aku kan baik..
tak nak kamu membazirkan kredit untuk aku..
tunggu aku masuk AF e'eh one in millions dulu baru kamu undi guna sms..




tajuk video : show their love
user name : izzi
budak2 kecik ni yang jadi model ..
pesanan untuk mereka 
"kalau menang, uda amik duit tu.. nanti uda belanja sorang satu aiskrim ya..
pasal budak2 tak boleh pegang duit banyak2..
bahaya... "
MySpace

undi taw...
siapa vote nanti beritahu aku..
nanti aku belanja makan aiskrim juga..
heheheh... :)






kena update dengan cepat
pasal nak menikmati saat yang sangat best..
HHHHUUJJJJAAANNN !!!

AKHIRNYA PERLIS HUJAN 
alhamdunillah
teruja-teruja...~~!!
ok.. nak tidur.. 
MySpace

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...