Tuesday, March 16, 2010

saya dah membesar !!!!

kali terakhir aku timbang berat masa hujung tahun lepas..
masa tu baru 42 kg..
selalu memang dalam range 41-43 kg je
tak pernah lebih pun
.
.
.
.
.
.
.
tapi hari isnin tu aku timbang sudah jadi
46 kg



maaakkkkk !!! saya dah memmmmbesarrr.... ~~~ !!!!
aku ingat kalau main badminton dah boleh kurus..
rupanya makin membesar...
:(
( kena putus cinta dulu kot baru boleh jadi kurus balik )




tapi hari tu cuba 1 baju ni..
aku ingat bila badan dah naik, kena pakai saiz S
rupanya masih XS..
:)

hehehehe..
suke2.. !!
aku masih kecik
dan COMEL

7 comments:

Izwaashura Sadali said...

org lagik best...masa 1st day admitted kat ward (sampai kena campai kat wad kanak2), berat org 42.5kg..then dok tersadai kat umah 6 minggu... masuk jer keja, org timbang, berat orang 41kg! perghhhh!!!! igtkan dok umah, makan tido, membongkang bleh gain weight...rupanyaaaa..uhukssss!!! saya tetap kanak2 ribenaaaaaa!! yieepeeee!!! yaaa bedaaa beduuuu!!!

easy said...

hahaha.. bru 42.5.. ni 5 KILOGRAM = 5000 GRAM.. angah time pregnant dulo pown xnek mcm org.. huhuhuuuu...

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

hahaha...kantoi la..

nn said...

46 masih kurus lagi laaaa. huhu. dulu masa masih 46 perut flat jah. skrg 50. boroi sudah. -.-"

Zala Wajik said...

sampai begitu sekali ye? hahahaha xD

easy said...

luz : heheheh... xpe.. baru 46... masih comel lg .. ;)

nn : ya2 !! msih kurus lagi.. (smbil lompat2 ) .. lau 50 tapi tinggi xpa la.. ni kalau 50,kurang ketinggian pula tue.. alamak !! nampak macam da anak 5 da.. :D

zala : huhuhu.. apekan naseb... xpe2.. dalam proses pengecilan badan semula.. haippp!!

s.c.h.u.l.t said...

tinggi kamu berapa?

saya ni berat 50 plus mencecah 60. tinggi 154 jek T_____T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...