Wednesday, February 16, 2011

terbang menerbang

ooo.
tiba-tiba terlupa nak update blog pasal server 
kat hostel sangat laaa 'laju' macam siput babi khinzir 

bila server laju cepat-cepat taip laju-laju..

mula-mula nak cerita 
al-kisah terbang ke chelsea hari tu..

* ooo.. makcik depan tu satu flight dengan aku.
tapi bukan nak pergi tengok bola sekali ya..



dan 
nak terbang tengok bola punya pasal
habis aku seret kawan-kawan aku bangun pukul 5 pagi..
semata-mata nak hantar ke airport..


lepas dah kena tinggal sorang-sorang kat airport..
mula menggagau mencari pintu entrance..

sekali jumpa uncle mana entah..
jerit sorang-sorang dalam hati
" oo uncle !! jangan tinggalkan daku .."



kelam kabut pasal lambat bergerak naik ufo kapal menerbang ni
terus tersnap gambar jari..

eh... kenapa kat badan kapal terbang ni tak ada gambar manchester united daaa...
-.-"
ni gambar sebelum terbang...

bila orang tu kata 
" do not use any electronics device during the flight "
terus off handphone..
oooo..
baik nya saya...
mematuhi undang-undang betul..


45 minit kemudian.. 
mari ucapkan 
 "oo. selamat tinggal kapal terbang ku.."
tahun depan aku cari kau lagi ya..

dan ini bukan lapangan terbang kat chelsea ya..
ni lapangan tambang murah atau nama glamer da' boom
dia LCCT..
heee..
terbang balik subang je..
tengok chelsea kat dalam tv..





oo.. sebut pasal chelsea..
hye !! torres... 
awat hang dok main lagu tu

dah..
penat aku beli kau mahal-mahal
tak pasal-pasal drogba kena lelong..



apabila kecewa chelsea kalah dengan liverpool hari tu

terus sarung jersi real madrid..
lepas ni boleh la terbang ke sepanyol pula.. 
heeee..

1 comment:

Farah Diyana said...

aku suke air asia , sebab itu mengingatkan aku kepada MR SKY ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...