Friday, June 29, 2012

bagitahu saya tau !! ♥

tadi buka facebook jumpa ayat ni


memang :') 

kecik sangat ek mengcopy ??






ok ! nak taip balik..



Kalau satu hari awak nak menangis,
bagitau saya tau.
Saya tak janji nak buat awak tersenyum.
Tapi saya boleh menangis bersama awak



Kalau satu hari awak ada masalah,
bagitau saya tau.
Saya tak janji nak bagi awak penyelesaian.
Tapi awak boleh kongsi dengan saya



Kalau satu hari awak mahu berjalan pergi,
bagitau saya ea.
Saya tak janji untuk halang awak pergi.
Tapi saya boleh berjalan bersama awak.



Kalau satu hari awak perlukan
 seseorang untuk mendengar cerita awak,
bagitau saya.
Saya janji akan ade untuk awak.



Tapi kalau satu hari awak perlukan saya,
dan saya tiada lagi di dunia,

percayalah hati saya akan sentiasa bersama awak
si baju kelabu 




selagi Allah s.w.t izinkan.. 
semoga rasa hati saya tak melebihi rasa hati kepadaNya


dan saya tak pernah rasa terbeban kerana awak..

betul !! 





yang ayat warna selain purple tu ayat tambah sendiri
heheheh... 





ok ! nak nangis tak baca ayat ni..??


rasa nak share je kat facebook


tapi saya pemalu..
( konon ! )

letak kat blog, tak malu pula ye, cik Izzianti ?? 
-_-










6 tahun.  ! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...