Wednesday, June 27, 2012

salah laa !!


nak kata salah isi borang..
mustahil la kan.. !! 

tapi macam mana boleh jadi macam ni ??



tiba-tiba jadi suku-sakat Aaron Aziz..
eh !! tak !!
Aaron Aziz tu abang long saya..

Aliff Aziz tu anak dia...

eh !!!







tapi tu tak pe lagi kalau  kot salah negeri lahir.. 

nasib baik tulis Singapore bukan Mumbai ke Dhaka ke..





kalau macam ni !! 








bila masa pula saya ni lelaki.. !!
-_-

2 comments:

Iqlima Azmi said...

haha, kawan saya pernah jadi macam tu dalam sistem unimap. dari selangor jadi singapura! :D

Izzianti Sadali said...

hehe.. masalah teknikal je tu.. sekarang da ok da.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...