Thursday, June 21, 2012

Belahan Jiwa



Assalamualaikum w.b.t 

AMARAN  !! 
AYAT DI BAWAH INI TIDAK SESUAI 
UNTUK TATAPAN 
KANAK-KANAK BAWAH UMUR 15 TAHUN !!! 



(maaf kalau ayat-ayat ni macam 'over')

 Terima kasih untuk 14 jam hari tu.
 Tak akan lupa apa yang kita buat, apa yang kita cakap.
(muka merah lagi)

satu benda yang tak terkata hari tu,
“saya tak rasa lapar bila dengan awak... 
pasal tu saya tak nak pergi makan.. betul !!”
(muka bertambah merah lagi)
.
.
.
.
.
.
.
Kalau jodoh kita cuma setakat ni,
saya redha dan tetap bersyukur...
Alhamdulillah..

Dapat kawan macam awak, dapat peluang rapat dengan awak,
Dapat bantu awak, dapat lihat senyum awak,
dapat rasa kesakitan dan kegembiraan awak,
Dapat menjaga awak. dapat kenal awak,
lelaki berbaju kelabu ..





Allah akan jaga awak..





Ya.. awak ada dalam doa saya..
 setiap kali saya sujud padaNya..
setiap kali awak berada dalam gundah gulana..
dan setiap kali awak gembira...
(waaa.. nak nangis tulis macam ni !!)


Dan benar,
saya sayang awak kerana Allah...
(muka merah lagi)



dan jangan risau..
 sayang saya pada awak tak akan lebih dari sayang saya pada-Nya..




Semoga awak jumpa zaujah yang mampu menjaga awak lebih dari saya.
Semoga awak jumpa zaujah yang mampu menjaga nama dan maruah awak.
Semoga awak jumpa zaujah yang mampu menjadi peneman di syurga.
Semoga awak jumpa zaujah yang menjadi penyejuk redup mata awak.
Semoga awak jumpa zaujah yang mampu menenangkan hati bila awak duka.
Semoga awak jumpa zaujah yang mampu bersama awak dalam gembira.
Semoga awak jumpa zaujah yang mampu menjadi ummi yang baik pada anak-anak awak nanti.
Semoga awak jumpa zaujah yang lebih baik dan solehah dari saya.




dah, 
Izzianti Sadali !! 
banyak benor ayat menggatai nyaa.. !! 







p/s : saya tulis ni depan awak
hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...