Thursday, June 21, 2012

best-friend-til-Jannah


Kali ni, menulis dengan hati yang  ........
(baru lepas menangis depan mereka-mereka ni...
teremosi sorang-sorang)




Kadang-kadang Allah swt memberi kita kedukaan untuk
Mengingatkan kita..
Mungkin kita terlalu leka atau terlalu gembira dengan hal dunia..

Kadang-kadang Allah swt memberi kita kegembiraan untuk
Mengingatkan kita..
Ketenangan dan rasa ini adalah datang dariNya...



Allah !!
6 tahun !

6 tahun dengan mereka...
Alhamdulillah  mereka nak terima kawan macam saya 
-_-

Alhamdulillah mereka terima kawan yang selalu 'muncung' seribu
bila bad mood...

Alhamdulillah.. mereka suka melayan loyar buruk saya yang 
kadang-kadang tak masuk dek akal..

Alhamdulillah.. mereka suka layan perut saya yang selalu minta diisi...


Alhamdulillah.. mereka jua yang akan menyeret saya ke klinik setiap kali saya sakit..






Tolong jaga mereka, Ya Allah. !!

Alhamdulillah .. mereka mampu menahan telinga mendengar cerita-cerita saya..


Alhamdulillah.. mereka akan gembira kan saya bila saya berduka..
bila saya angau..
bila saya tengah menggila..





Alhamdulillah 
saya dapat kawan-kawan macam mereka 






Haaa !! sekarang dah menulis dengan air mata...
nak menangis balik.. 
T_T




tengok gambar je dah terasa...


Perkara paling tak nak buat ialah nak ucapkan selamat tinggal..
Betul !!


terima kasih

NUR HAZIRAH


NIK NUR FATIHAH


NUR NADIRA








dah !!! nak kemas barang... !! 
(alasan)



Ok, bye ! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...