Saturday, June 23, 2012

twitter-ho-ho-horlick !!



assalamualaikum..


sekarang ramai yang dah tegur..

"oi !! laju time line !! "
"tak study ke ? twitter !! twitter !! twitter !! "
"kejap-kejap retweet !!"

tak tahu start dari bila entah. saya dah bertukar title dari

"facebookaddicted"
ke
"twitterholic"


mungkin mereka-mereka ni sebab-sebab nya kot..
 kot !!!

:')

Hilal Asyraf : penulis kesukaan walau lagi muda dari saya..
semoga tulisan-tulisan nya diredhaiNya






dan saya akui..
kebanyakkan ukhti yang saya follow adalah niqabi...




kadang-kadang rasa jealous dengan ukhwah antara mereka
ya !! saya tak mengenali mereka 
dan tak pernah bertemu mereka..
tapi mereka sangat istimewa..







dan 
hope one day my last night dream will be come true
i'm be a part of  them
:')

ada sebab kan Allah bagi mimpi macam tu.. 







dan bila baca ni

terus rasa
"lepas ni update blog kene letak quotes dari twitter..
nak share dengan orang-orang yang tak de twitter



dan bila baca ni semalam




rasa nak kene delete entry-entry blog yang lama-lama.
kene buat juga, Izzianti !!






terbaca ni juga...


kalau tak terus terang kat dia hari tu, 
agak-agak kalau pendam perasaan selama 2,000+ hari 
dan tiba-tiba ajal datang...
dikira syahid ke ?? 



dan kenapa asyik fikir pasal ajal je sekarang ni.
-_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...