Wednesday, April 21, 2010

kesah ke tak kesah.. ?? apa la kesah..

ada 4 jam 20 minit lagi untuk tambahkan apa2
 yang patut sebelum jawab exam untuk subjek fluid mechanics & heat transfer..
semalam masa jawab exam untuk subjek thinking skill, tak ada la rasa takut..
siap boleh tidur lagi masa jawab tu..
bayangkan sambil tulis boleh terlelap.. 
(-.-")

hye,kamu2..
ada facebook kan..
dan semestinya kalau ada facebook tu mesti pernah cuba 'application' 
yang ada dalam tue..
dan  kadang2 sampai ada yang terlalu teruja
dengan application tu sampai page dia penuh dengan benda tu je..
ish..ish..ish...
saja nak tunjuk yang aku belajar sambil layan facebook
yang ni pernah cuba ?
nak ulang balik ayat kat atas tu
ELOK UNTUK MENJADI IBU YANG BAIK
kasi bold punya..
diulang sekali lagi
ibu yang baik
ulang lagi sekali 
yang baik ya..
untung anak2 aku nanti.. 
mesti akan dicubit2 rotan disayangi 
skema nya ayat
al-maklum lah..
ibu yang baik...

pernah cuba yang ni.. ??
walaupun dia guna bahasa 'inkdont'
tapi keputusan dia macam betul je..
macam la..

anda prihatin tentang gambar anda ??
.
.
.
.
tengok muka ni penuh dengan 'anasir'2 luar..
ada aku kesah.. ??




ok2.. nak stop..
aku kesah dengan exam aku kali ni...
kamu kesah tak ??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...