Monday, April 5, 2010

kucing

mari2 !!
 nak kenal kan..
dengan anak2 aku..

.
.
.
.

ini titot
diberi nama sempena nama penjenayah paling dikehendaki di perlis
kucing yang paling nakal, paling manja,
paling pandai dan selalu ingat dia yang paling 'macho' 
antara kucing2 kat kuala perlis..

hobi dia : 
suka langgar sliding door
suka tidur atas/belakang laptop
suka dalam longkang
suka kacau hamster housemate aku..
tidur atas katil siapa yang tak suka kucing
dan banyak lagi benda merapu dia suka buat..
ohw.. aku rindu sama dia..
.
.
.
.
dan dia paling suka membuli adik2 dia..
dan titot akan selalu ada dekat dengan aku 
terutamanya kalau aku tengah sedih2.. 
.
.
.
.
dan ini mak titot...
mila. 
diberi nama pasal housemate aku suka nyanyi lagu 
mila yang tajuk dia ada mutiara2 tue..
entah apa entah tajuk dia..
mila ni sangat 'protective'..
dia pernah ajar titot tangkap tikus 
dan letak atas kasut housemate aku..
mila suka tidur atas katil aku..
dan akan tidur melebihi 12 jam..
kalah tuan dia..
mila ni kalau manusia dah boleh menang gadis melayu..
pasal dia sangat baik..
tak bising2..
dia akan bising kalau dia nak beranak je..



dan aku rindu mereka..
entah masih wujud ke tak lagi anak2 aku ni...
.
.
.
.
.
dan yang seekor nie..
tiger..

2 comments:

RoSe_ViOleTE said...

suke kucinngggg!!!
hehe =)

easy said...

i like tooo..

muka pown da mcam kucing da ni ..
^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...