Saturday, April 17, 2010

promote : filem + novel + drama

kamu2 tahu tak pasal novel lagenda budak setan..??
novel ni antara novel2 yang meletup-terbabas-melambung2 kat malaysia masa tahun 90-an dulu..

dan ni adalah novel yang aku curi2 baca dari kakak aku masa sekolah rendah..
punya la aku pelik kenapa kakak2 aku suka gila baca novel ni..
aku pun rembat la baca..
tapi masa tu aku sekolah rendah lagi..
sangat kanak2 ribena ...
baca pun terbayang2 muka watak nobita usop sontorian jadi hero.. 
hoooo.. teruknya.....

siapa2 tak baca novel ni rugi oOoOo..
dan bulan jun ni nanti..
novel ni akan bertukar jadi filem..
woo0oo... 
mari ramai2 berebut2 cari tiket ..
dan marilah kita sokong hasil kerja orang2 kita..
(da macam ahli parlimen pula)

yang jadi kasyah dalam citer ni ialah bekas kekasih-tak-jadi aku : farid kamil
(terpaksa putus.. aku tercurang pula dengan  fizo omar aaron aziz..0ooo.. tak mengaku ni minat fizo omar..)
dan yang jadi ayu pula mesti la si lisa surihani...
(sekarang ni semua mengaku lisa ni kakak dorang)

yaa.. saya tahu..
 kamu nak kata muka lisa ni ada iras muka aku...
erkkkkk..... 
MySpace


hoooo.. sebut pasal lisa surihani nie..
mari2 nak promote..
jom tengok cerita Adamaya..
hoooo~~~best oooo..
saya sudah jatuh tangga e'eh jatuh hati dengan Adam..
MySpace
syed hussein memang kacak..





*mahu cari 'ADAM' sekacak sebaik adamaya
dan adam nurkasih
dan seromantik adam sumpah bunian..
ooo.. demand nya saya..
MySpace

2 comments:

dania adam said...

nape xde shout box??huhuhu.. :)

easy said...

xde ?? aikk ..
ade la..
huuhuhu..
tersembunyi di celah2 keserabutan side bar tuu..heheheh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...